Az online ajándékutalvány értékesítésére vonatkozó Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató valamint az internetes rendszerét használó személy (a továbbiakban: Vásárló) között Ajándékutalványok valamint előre meghatározott szolgáltatások igénybevételére illetve készpénz helyettesítő utalványok megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
- Általános rendelkezések
- A Szolgáltató adatai: Katilda Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6000 Kecskemét, Jókai utca 21
Adószám: 32629448-2-03
Cégjegyzékszám: Cg.03-09-138659
Elektronikus levelezési cím: katilda2024@gmail.com
Levelezési cím:
Panaszkezelés helye:
- A Szolgáltató online internetes rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet az általa üzemeltetett Masszázs Szalon egyes szolgáltatásainak igénybevételét biztosító ajándékutalványok (a továbbiakban: Utalványok) megvásárlásának elősegítésére. A Szolgáltató a Vásárlók részére a Rendszerében fellistázott Utalványok megvásárlását biztosítja (a továbbiakban: Szolgáltatás).
- Az Utalvány megvásárlásán túlmenően a Vásárló illetve az Utalványt felhasználó a Szolgáltatóval kerül szolgáltatási jogviszonyba a szolgáltatás teljesítése vonatkozásában is.
- A weboldalon 16. életévét be nem töltött természetes személy nem vásárolhat. A Vásárló a „Fizetés” ill. „Rendelés feladása” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges adatai kezeléséről a tájékoztatást megkapta (a Szolgáltató által közzétett Adatkezelési Tájékoztató alapján).
- A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz.
- A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.
- A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításáról a Szolgáltató a Vásárlót a változások www.bansabai.hu oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.
- A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás
Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy az utalvány vásárlása előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében vásároljanak (a jogszabály szóhasználatával: „kössenek szerződést”):
- A szolgáltatás lényeges tulajdonságai a megvásárolni kívánt Utalvány mellett közvetlenül megtalálhatóak. A weboldalon teljes körű tájékoztatás található az éppen elérhető Utalványokról, azok áráról, bruttó formában, amely tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁt, bankkártyás fizetéssel a törvényes Magyar fizetőeszközt „Ft” formátumban.
- A Szolgáltató neve és más azonosítási adatai az Utalványokon is jól látható helyen feltüntetésre kerül.
- A szerződés szerinti szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét a vásárlási felület ún. „kosár” oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó Utalvány árakat, kezelési költséget és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.
- A Szolgáltató határozatlan időre szóló, előfizetést magában foglaló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
- Az Utalványok kézbesítésére a Vásárló által választott módon, az Utalványok ellenértékének kiegyenlítését követően kerül sor.
- A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség nem vonatkozik.
- A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
- A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre az Utalvány érvényességének vagy az Utalvány felhasználásának (a kettő közül a korábbi időpontig) időpontjáig tart.
- A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.
- A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.
- A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékes felügyelőségek listáját a következőkép érheti el: http://www.nfh.hu/data/cms114492/megyei_elerhetose gek_131001.pdf. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése.
E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Csongrád – Csanád Vármegyei Békéltető Testület, székhelye: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
- A Vásárló adatai
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a weboldallal, vagy az Utalványokkal történő bármilyen visszaélés esetén.
- A Vásárlót teljes körű felelősség terheli mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén.
- A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vásárló valódiságát ellenőrizni.
- Az adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely elérhető a vásárlási felület láblécében.
- A vásárlás során az ún. Kosár oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát módosítani, törölni, vagy újabb termékeket kiválasztani. Az ezt követő oldalon adja meg a Vásárló a vásárláshoz szükséges adatait. Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti, mindaddig, amíg nem kattintott a „Fizetés” vagy „Rendelés feladása” gombra. Ezt követően a fizetés – a választott fizetési módtól függően – a fizetési szolgáltató felületén történik.
- A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló kivédhetetlen támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
- Az Utalvány vásárlás menete
- A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően a webáruházak kötelesek 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló megrendelését. Abban az esetben, ha a Vásárló Utalványt vásárol a Szolgáltató rendszerén keresztül, a fizetés sikeres megtörténte után gyakorlatilag azonnal, valós időben megtörténik, és a Vásárló a megrendelt Utalványokat elektronikus formában azonnal kézhez kapja. Így a 48 órán belüli megrendelés-visszaigazolás helyett a Vásárló magát az Utalványt is tartalmazó visszaigazoló e-mailt veszi kézhez.
- Amennyiben a Vásárló a vásárlást követő néhány percen belül nem kapja meg a megvásárolt Utalványt, ennek oka feltételezhetően kapcsolati hiba. Fontos, hogy ebben az esetben a Vásárló ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával, amely a problémát orvosolja. Ugyanakkor felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése és nem köteles azt átvenni, kifizetni.
- A díjakat a Felhasználó a Barion Payment Zrt. által nyújtott fizetési szolgáltatások segítségével, a barion.hu oldalon keresztül egyenlítheti ki. A bankkártyával, illetve Barion tárcával történő fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Társaság nem vállal felelősséget. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Társaság a Felhasználó által megadott e-mail címre küldi meg. A Barion szolgáltatással történő díjfizetésről a következő linkeken tájékozódhat bővebben:VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ A BARION SZOLGÁLTATÁSSAL TÖRTÉNŐ FIZETÉSRŐL.
A vásárlás a “Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható, a Felhasználó elállhat a szerződéstől. A megfizetett díjról a Társaság, a számlázz.hu rendszerén keresztül csak bankkártyával fizető Felhasználók részére állít ki elektronikus számlát, melyet a Felhasználó által megadott e-mail címre küld meg. A Felhasználó visszavonhatatlanul hozzájárul a számla elektronikus formátumban való kiállításához. A Társaság a számviteli bizonylatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169.§ (2) bekezdése alapján 8 évig köteles őrizni.
- Vételár, fizetési és szállítási feltételek
- A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa az Utalványok vételárát illetve a járulékos költségek mértékét. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.
- Az Utalvány kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlót vásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott Utalványt, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosár tartalmát is törölheti.
- Az Utalvány vásárlás szolgáltatás keretében fizetésre online bankkártyával van lehetőség. Az Utalványok kézbesítésének megkezdése postai úton, a fizetéssel egybekötött vásárlás esetén azonnal megkezdődik. A postára adás határideje: max. 3 munkanap.
- A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató saját székhelyén, illetve a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban őrzi meg. A Szolgáltató a vásárlásról gépi nyugtát illetve igény esetén számlát küld a Vásárlónak.
- A saját nyomtatású Utalványokra vonatkozó speciális szabályok
- A saját nyomtatású Utalványokat a Vásárló a sikeres vásárlást követően Szolgáltató a vásárlásról készült automatikus visszaigazoló e-mail mellékleteként küldi meg a Vásárló által megadott e-mail címre PDF formátumban melyet a Vásárló maga nyomtathatja ki. Abban az esetben használható fel, amennyiben azon a sorszám jól olvasható.
- A saját nyomtatású belépők elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az Utalványt a Vásárló köteles kinyomtatva magával hozni.
- Vásárló tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az Utalványon található sorszámot a Szolgáltató belépéskor elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti. A belépés az első érvényesítés alapján történik. Így az első jegy érvényes, amelyet a Szolgáltató beléptető- rendszere a meghatározott adatokkal elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az Utalványt vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
- Az Utalványok felhasználására vonatkozó szabályok
- Az Utalványok felhasználása kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség az Utalványt átadó személy, illetve a Szolgáltató között jön létre. Ezt a jogviszonyt a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.bansabai.hu) található, valamint a Szolgáltató vendégtereiben elhelyezett házirendek, szabályzatok határozzák meg.
- Az Utalvány szabadon átruházható. A Vásárló kijelenti, hogy a az Utalványt csak akkor adja át más személynek, ha az új Belépő és Utalvány birtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét és azok felhasználása kapcsán a Szolgáltató szabályait és házirendjeit elfogadta.
- Az Utalvány az azon feltüntetett szolgáltatás egyszeri igénybevételére jogosít. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Utalvány pótlására nincs lehetőség.
- Az Utalvány fajtájától függően digitális és analóg biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi az Utalványt a hamisítás ellen. Amennyiben a Szolgáltató azt észleli, hogy az Utalványon a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, az Utalvány felmutatójától a belépést megtagadhatja, illetve a Szolgáltató területének elhagyására szólíthatja fel, míg Utalvány esetén az Utalványon rögzített szolgáltatás teljesítését megtagadhatja. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.
- A Szolgáltató által üzemeltetett Szalont mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Masszázs szalon még érvényes Utalvány átadása mellett sem látogatható.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások egy részét (műszaki és karbantartási okok miatt) átmenetileg korlátozza.
- Elállási és felmondási jog
- A vásárlás a „Fizetés” vagy „Rendelés feladása” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.
Utalvány vásárlására vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói indokolás nélküli elállási és felmondási jog szabályai, mely a jogok az alábbi módon érvényesíthetők:
- Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát el kell juttatnia (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: katilda2024@gmail.com e-mailben, vagy az elérhetőségnél megjelölt postai címre.
- Az elállási és felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt személy az Utalványokat átveszi.
- Az elállási/felmondási határidőn belül a Vásárló az erre irányuló egyértelmű nyilatkozat útján jogosult elállási és felmondási jogát gyakorolni.
- Határidőben gyakorolja a Vásárló az elállási/felmondási jogát, ha az előbbi megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási azon nyilatkozatát.
- A Vásárlónak az Utalványt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató székhelyére. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az Utalványokat.
- A Vásárlót terheli az Utalványok visszaküldésének költsége. A Vásárló felel az Utalványok épségéért.
- Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak járó összeget, amíg a Vásárló az Utalványt vissza nem szolgáltatta.
- Kellékszavatosság, termékszavatosság
- A kellékszavatosságról szóló tájékoztató:
- A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérheti a szolgáltatás szerződés szerinti teljesítését vagy a szerződéstől elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
- A Vásárló köteles kellékszavatossági igényét haladéktalanul, de nem később a Szolgáltatás helyszínéről történő távozáskor közölni.
- A Szolgáltatás helyszínéről történő távozásig a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. A Szolgáltatás helyszínéről történő távozás után azonban már a Vendég köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a szolgáltatás időpontjában is megvolt.
- A kellékszavatosságról szóló tájékoztató:
- A Szolgáltató termékszavatossági körbe tartózó termékek értékesítését nem végez.
- A Szolgáltató Szolgáltatásának korlátai
- A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
- A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
- A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
- A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
- A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
- A panaszkezelés módja
- A Szolgáltató székhelye, telephelye a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma az ÁSZF I. pontjában található.
- A Vásárló panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
- Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül érdemben írásban megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e- mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával- annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
- A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpontfoglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.).
- A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok
- A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
- A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
- Záró rendelkezések
- A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat, adatfeldolgozókat igénybe venni. Az alvállalkozókért úgy felel, mintha a szolgáltatást maga nyújtotta volna.
- A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
- A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.
- Jelen általános szerződési feltételek 2024. december 10. napjától hatályosak.
Kecskemét, 2024. december 11.