Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
- Bevezetés
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a PROFITHOLDING KFT (székhely: 6000 Kecskemét Őz utca 4/A.), mint „SZOLGÁLTATÓ” által a www.bansabai.hu weboldalon üzemeltetett online vásárlásra (webáruház) vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve az ÁSZF-et. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Ezen szerződésben a „szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány” megnevezés alatt mindig a Fogyasztó által kiválasztott és megrendelt szolgáltatásfajta (ajándékkártya, bérlet) értendő.
- Szolgáltató adatai
A szolgáltató társaság neve: PROFITHOLDING KFT
A szolgáltató székhelye: 6000 KECSKEMÉT ŐZ UTCA 4/A
A szolgáltató levelezési címe: 6000 KECSKEMÉT ŐZ UTCA 4/A
A szolgáltatás helyének elnevezése: BAN SABAI THAI MASSZÁZSSZALON
A szolgáltató szolgáltatásának helye: 6000 KECSKEMÉT JÓKAI UTCA 21.
A szolgáltatás helyének telefonszáma: +36703746868
A szolgáltató elérhetősége, elektronikus levelezési címe: katus@t-online.hu
Cégjegyzékszáma: Cg. 03-09-108156
Adószáma: 11990792-2-03
Számlaszáma: MKB Bank 10300002 – 25901915 – 00003285
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Bács-Kiskun megyei Bíróság
A szolgáltató cég képviselőinek telefonszámai: +36309421240,+36302499398
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: RACKHOST Zrt 6722 Szeged Tisza Lajos krt.41.
adószám: 25333572-2-06, Cg.: 06-10-000489
- A honlapon folytatott tevékenység
Fizikai közérzetjavító tevékenység (tételesen a weblapon felsorolva)
- Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen. A Felhasználó által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
- A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap a szolgáltatások bemutatásán túl online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználó számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A szolgáltatások tételesen felsorolva, képpel illusztrálva találhatók meg.
Az egyes ajándékkártyákhoz tartozó masszázsokról a weboldalon bővebb ismertető található. A választott szolgáltatás igénybevételére jogosító ajándékkártya/bérlet a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett szolgáltatásokból milyen fajtát, mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a „tovább a pénztárhoz”-ra kattintva tud tovább lépni. A számlázási adatok kitöltése kötelező, jogi személy esetében az adószám megadása is nélkülözhetetlen felététel. A szolgáltatásra jogosító utalvány kézbesítésének helyét is kötelező megadni. Ennek hiányában a Szolgáltató jogosult a számlázási adatokban megjelölt címre eljuttatni a megrendelt szolgáltatásra jogosító utalványt.
5.2 Fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A pénzügyi szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
A vásárlás következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési kártyát, és az ott lévő adatok megadása után tudja véglegesíteni a vásárlását. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
A szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány a weboldalon (ajándék kártya, bérlet) kizárólag bankkártyás fizetéssel vásárolható meg. A bankkártyával történő fizetéssel kapcsolatos bank költségek a Megrendelőt terhelik. A szolgáltatás helyszínén lehetőség van készpénzes, bankkártyás és SZÉP kártyás vásárlásra is.
5.3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt szolgáltatásra jogosító utalványt nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt szolgáltatás megnevezését, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.4. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. VAGY A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.
5.5. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.6. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki. A számlát a szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvánnyal együtt bocsátja a Felhasználó rendelkezésére.
5.7. Szállítás
5.7.1. A szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány kiszállítása a Magyar Posta közreműködésével történik, melynek költsége a Szolgáltatót terheli. A Szolgáltató vállalja, hogy az ellenérték beérkezését követő 48 órán belül elsőbbségi küldeményként feladja a kiválasztott és kifizetett szolgáltatás igénybevételére jogosító utalványt, bérletet. A postai boríték tartalmazza magát az utalványt (ajándékkártya, bérlet), díszborítékot és a számlát.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a borítékban nem a megvásárolt utalvány található, úgy azt haladéktalanul (24 óra) belül köteles a Szolgáltatóval közölni. A hiányos küldemény pótlását a Szolgáltató 48 órán belül díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően – 24 óra leteltével – jelentett hiányosságokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal !
A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
- Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki szolgáltatást vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó). A Fogyasztó a szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány / bérlet átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás időpontja. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt szolgáltatásra jogosító utalványt a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja). A Szolgáltató címére történő visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött levelet nem áll módjában átvenni. A szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a szolgáltatás igénybevételére jogosító utalványt, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti.
- Szavatosság
7.1. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Webapunkon kizárólag szolgáltatás igénybevételére jogosító utalvány vásárolható, termék nem vásárolható.
7.2. Szavatossági, igények érvényesítése
Név: Profitholding Kft Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Őz utca 4/A,
Telefonszám: +36309421240, E-mail cím: katus@t-online.hu
- Adatvédelem
8.1.
A Profitholding Kft rendelkezik a GDPR-nak megfelelő adatvédelmi szabályzattal, mely a honlapon megtekinthető.
8.2. A Szolgáltató az online vásárlás során tudomására jutott adatokat, információkat harmadik személynek semmilyen célból nem szolgáltatja ki. Különösen marketing tevékenység céljából. Az adatokat, információkat kizárólag saját tevékenysége kapcsán jogosult felhasználni.
- Jogérvényesítési lehetőségek
9.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: Profitholding Kft Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Őz utca 4/A, Telefonszám: +36309421240, E-mail cím: katus@t-online.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát, a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni köteles, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
9.2.1. Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni.
9.2.2. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
9.2.3. Békéltető testület
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Bács-Kiskun megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
- Címe: 6000 Kecskemét Árpád körút 4.
• Levelezési cím: 6000 Kecskemét Árpád körút 4.
• E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetés.hu
• Fax: 06 (76) 501 525, ( 76) 501 532
9.2.4.Bírósági eljárás.
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint. Felek kikötik a Kecskeméti Járásbíróság illetékességét.
- Egyéb
10.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon szereplő szolgáltatásainak árait, nem visszamenőleges hatállyal, bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
10.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
10.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: www.bansabai.hu
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése: 2020. december 01.
PROFITHOLDING KFT